Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Γιατί Κυρία μας;;;


- Κυρία...γιατί είστε στενοχωρημένη;;;

Κοιτάζω γυρώ γυρώ μέστην τάξη. Βλέπω ξαφνικά 12 ζευκάρκα μάτια να εν καρφωμένα πάνω μου.
Παίζω πελλόν.

- Τί είπες Αναστάση μου;;
- Κυρία...γιατί εν μας κάμετε πλάκες πλέον;;;

 Σηκώνεται με ύφος! Δείχνει μου την φανέλλα του!
- Κοίτα κυρία!!! Φορώ την φανέλα της Ρεάλ!!!! Εν θα μου την φκάλετε;;

Κοιτάζω τον με απορία!
- Αναστάση μου γιατί να σου φκάλω την φανέλα;;;
- Επειδή έννε του Μέσι ΚΥΡΙΑ!!! Εν θα μ απειλήσετε λλίο;;;
- Α...μάλιστα..

Πετάσσεται η Λίζα!
- Κυρία μεν είστε στενοχωρημένη! Εμείς αγαπούμεν σας!
Εν επρόλαβα να μιλήσω τζιαι επετάχτηκε ο Παναγιώτης!
- Κυρία να μας πείτε ποιος σας επείραξε να τον λύσουμε που το ξύλο!!!!

Ούλλοι μαζί!!
- ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!!!!

Σιγά μεν χωστώ που τα μωρά μου! Ειδικά τούτους που τους είχα τζιαι πέρσι τζιαι εκάμαν ολόκληρη ιστορία να τους ξαναπιάσω! Ακόμα τζιαι τα άλλα φροντιστήρια τους αλλάξαν απλά για να βολευτούν στο πρόγραμμα μου.
Σηκώνουμαι που την έδρα.

- Λοιπόν ναι! Είμαι λλίο στενοχωρημένη τούντες μέρες!
- Γιατί κυρία;;
- Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας! Απλά περνώ μιαν περίεργη φάση με τους φόρους που εμπήκαν για το σπίτι μου. Εχρεώθηκα πολλά παραπάνω λόγω του ότι εν έχω το λεγόμενο κοτσιάνι!
- Κυρία τί εν το κοτσιάνι;;;
- Το κοτσιάνι είναι ο τίτλος ιδιοκτησίας! Πρέπει λοιπόν να τον αγοράσω για να σταματήσουν να με περιπέζουν! Τζιαι τούτο εννά μου στοιχίσει αρκετά! Βασικά ότι εκατάφερα να φυλάξω!
- Άρα κυρία μας έννε θέμα υγείας!!!
- Όι.
- Ούτε εχωρίσετε που το πρόσωπο!!!!
- Πού ξέρετε ρε εσείς για το πρόσωπο;;;
- Εεεεε κυρία θωρούμεν σε στα διαλείμματα που μιλάς στο τηλέφωνο τζιαι λάμπεις!!
- Χα χα χα !!!!! Κατάσκοποιιιιιιιι!!!!!
- Τζιαι η Λίντα εν καλά δηλαδή!!!
- Ε μα ναι!
- Τζιαι η οικογένεια σας! Τζιαι οι φίλοι σας!!!
- Ναι αγάπες μου.
- Άρααααα κυρία!!! Στενοχωρκέστε για χαρτιά;;;;;;
- Έννε ακριβώς έτσι! Απλά είστε μιτσιοί τζιαι εν καταλάβετε ακόμα!
- Όι όι κυρία μια χαρά καταλάβουμε! Ο παπάς μου εμένα εν θα μου γοράσει κινητό γιατί λέει εν έσιει λεφτά! Όμως την Κυριακή παίρνει με μάππα τζιαι εγώ περνώ τέλεια! Η μάμα της Μαρίας έχασε την δουλειά της τζιαι εν μπορεί να την στείλει Ελλάδα φέτος να δει τον παππού της! Αλλά υποσχέθηκε της να της κάμει τα Χριστούγεννα την αγαπημένη της πίττα!
Του Αλέξανδρου εκόψαν του την μάππα πάλε λόγω λεφτών! Τζιαι παίζει μόνο Σαββατοκυρίακα!
Άρα καταλάβουμε!!!!!! Χαρτιά!!!!
- Μάλιστα!!!
- ΟΚ κυρία εννά σας πιάσουν τα λεφτά σας!!!! Με το να στενοχωρκέστε εννά αλλάξει κάτι;;;

Εν εμίλησα. Τα μωρά μου μεγαλώνουν τζιαι εγώ είμαι στον κόσμο μου νομίζω!
Κοιτάζω τον Αναστάση με μισητό ύφος!
- ΠΩΣ ΕΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙΟΦΑΝΕΛΑ;;; ΦΚΑΛΤΗΝ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!

Η τάξη άρκεψε χειροκρότημα! Ο Αναστάσης εφύρτηκε που το γέλιο!
- Come and get it Miss!!!!!

Μουνταρίσκω τον τζιαι βουρούμε γυρώ που την τάξη. Οι άλλοι εχωριστήκαν σε στρατόπεδα! Η τάξη ήταν έτοιμη να γκρεμιστεί! Το boss αγχώθηκε τζιαι ήρτεν πάνω να δει τί επάθαμε! Ήβρεν μας στην θέση μας να δκιαβάζουμε το μάθημα!
- Μα τί έγινε;;
- Κυρία εμιλούσαμε για χαρτιά!
- Για χαρτιά;;;
- Ναι!!!!!

Κοιτάζει με.
-Ούλλα καλά κυρία Ντάγκερ;
- Ούλλα τέλεια κυρία boss.
- Περνάτε καλά βλέπω! Χαμογελά μου.
- Με έτσι μαθητές πώς να μην περνώ;;;
- Να το συνεχίσετε τότε! Απλά αν μπορείτε πιό σιγά, κάμνει με ύφος!
- Εννοείται!

Στην γιορτή μου είπαμε να κάμουμε πάρτυ! Θα καλέσουμε ούλλο το σχολείο τζιαι θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές! Έτσι πρέπει!

Παλιοχαρτιά!!!!

19 σχόλια:

  1. sometimes the wisdom of the young is all we need to realize how stupid we actually are!
    Esygkinithika re..polla...na tous xairesai! en apisteutoi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. tha tous xairomai!!!! idi organwsa mian plaka simera na tous lawsw!!! organwthika me tis alles takseis xa xa xa!!!!

      Διαγραφή
  2. otan agapas kapion apla agapa se tziai tzieinos. ekatalaves twra;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ate re filenada...pethimw se polla gmt!!!!!!! enna se dw se mian eftomaaaaannnnn!!!!!!! tziai sunexise na vouras ton Anastasi se parakalw! Akou fanela tis Real!!!!! An einai dynaton;;;;Ti skata tous mathaineis;;;;;Barca sior!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. airport meeting overrrrrrrrrrrrr!!!!! ma eides ti mou kamoun re;;;akou REAL!!!! kyrie eleison pion!

      Διαγραφή
  4. Που μιτσίν και που πελλόν ακούεις την αλήθεια...

    Καλό Σ/Κ.

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. egw exw jai tes dkio katigories! jai pellous jai mitsious! perastika mou! xa xa xa! episis inaki mou! na pernas kala

      Διαγραφή
  5. χα χα χα!!!!! Κυρία Ντάγκερ κακοπερνάτε βλέπω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως σου είπα μεταφέρθηκα στο ογκολογικό...Εκεί έχει ένα κοριτσάκι που είναι μέσα εδώ και 2 μήνες. Προχτές μου είπε απλά πως θέλει να περάσει Χριστούγεννα με την οικογένεια της. Τίποτα άλλο δεν ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη.
    Έχω βαρεθεί λοιπόν αυτό το ξέπλυμμα που γίνεται από δήθεν σωτήρες της Πατρίδας μας! Έχω βαρεθεί να με αναγκάζουν να ξεχνάω τα σημαντικά! Γι αυτό απλά επιλέγω να κλείνω την τηλεόραση και να έχω μόνο τα σημαντικά στην ζωή μου. Ένα κρασί μετά την δουλειά με φίλους, μια αγκαλιά από τον άνθρωπο μου, μια βόλτα στην Τσιμισκή να χαζεύω τις βιτρίνες..και ας μην έχω τα ΧΑΡΤΙΑ να αγοράσω κάτι.
    Τα παιδιά σου είναι μεγάλοι δάσκαλοι! Άκουσε τους. Και στην τελική μόνο αυτούς να ακούς!
    Καλό σου σαββατοκύριακο γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. siga men sxoliasw etsi apisteuto sxolio!!!!! apla tha sou euxithw kalo savvatokyriako! kai na sai kala! thelw na steilw kati sto koritsaki! leptomereies sto inbox :)

      Διαγραφή
  7. xa xa xa! kori eprepe na valeis post gia tote pou eksexase i grammateia to radio anoikto jai akouetoun i paola pou ta megafona! xa xa xa! nomizw etsi sousma pou ekamamen jeintin mera en tha ksanakame allo sxoleio! en pame kala jeimesa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xa xa xa xa xa!!!!!!! nomizw enna grapsw allo post mono gia tin grammateia! xa xa xa xa! giati tin alli fora pou eksexase pale ta megafwna anoixta jai salavatousan gia to ti tha fasin;

      Διαγραφή
    2. xa xa xa xa!!!!! eshei kapion pou enna pei oti en eimaste jai gamw ta sxoleia;;;;;;;;;;;;;;;;; a;;;; a;;;;;;;

      Διαγραφή
  8. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή