Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

for friends only

Συμπληρώνω το προηγούμενο ποστ επειδή ξεκίνησε μια μεγάλη κουβέντα μεταξύ φίλων για το τί ειπώθηκε από την κολλητή. Λοιπόν για να εξηγούμαστε δαμέ γιατί εν μπορώ να απαντώ στον καθένα ξεχωριστά τζιαι να λαλώ τα ίδια.

1. Ναι έμαθα κάποια πράματα χωρίς να το θέλω για το τότε ποστ της πρώην. Έμαθα τα πρόσφατα. Απλά ανέφερα το. Το γεγονός ότι η κολλητή απάντησε με τον τρόπο που το έκαμε είναι δικό της θέμα. Θεώρησε σωστό να το κάμει τζιαι κάπου τζιαμέ τελειώνει το θέμα. Όλοι προχώρησαν την ζωή τους τζιαι καλά έκαμαν!!!! Τζιαι η όμορφη εν σε σχέση τζιαι εγώ τζιαι ελπίζω να είμαστε χάππι αμφότερες! Τότε με το ποστ της πρώην το μπλογκ μου έκλεισε τζιαι απαγόρεψα δια ροπάλου σε κάποια άτομα να απαντήσουν τζιαι να συνεχίσουν την μαλακία! Γιατί αυτό ήταν! Μ α λ α κ ί α!!!! Ίσως να μην έπρεπε να το κλείσω το μπλογκ για κάποιους αλλά εγώ έτσι ένοιωσα! Τζιαι όπως έιπα πολλές φορές ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ!!! τζιαι ούτε πρόκειται! Μην ρωτάτε λοιπόν τί έγινε πώς τζιαι πότε! Δεν σας αφορά! Το εν λόγω ποστ το έδειξα μόνο σε τρία άτομα! Τζιαι απλά είπα ότι είπα γιατί τελικά όντως έκλεισα κάτι δικό μου που το έκαμα με τόσο κόπο για βλακείες! Πανικοβλήθηκα ναι! Αλλά τζιαι πάλε λαλώ το! Τελικά όταν ηρέμησα κατάλαβα πως δεν το μετάνιωσα!

2. Όταν ερωτεύεσαι κάποιον σιέρεσαι μόνος σου! Έτσι έκαμα τζιαι εγώ! Είδα πράματα που δεν υπήρχαν, έθελα πράματα που δεν θα μου δίνονταν ποτέ τζιαι γενικά ζούσα σε μια παράνοια! Φταίω τζιαι φταίει τζιαι ο άλλος που εν εσηκώνετουν να φύει μια τζιαι καλή να τελιώνουμε! Να το χαπαρκάσω τζιαι εγώ τζιαι να πνάσω! Αντίθετα..θες που ανασφάλεια, που φόβο, που που σιήλιους λόγους το συνέχιζε με τον ένα τρόπο ή τον άλλο τζιαι εγώ ετρέφουμουν που την αναποφασιστικότητα του όπως το όρνιο! Δεν φταίει όμως ούτε ο ένας ούτε ο άλλος τελικά! Τζιαι ευτυχώς ετέλιωσε πριν δεθούμε παραπάνω (βασικά εγώ) τζιαι έχουμε δράματα! Στην τελική η όμορφη έκαμε το σωστό! Προσπάθησε αλλά εν τα κατάφερε να ανταποδώσει όπως εγώ ήθελα! Στο απόλυτο δηλαδή! Δεν της ρίχνω καμιά ευθύνη πλέον! Τζιαι βασικά ξέρετε τί;;Εύχομαι πραγματικά να είναι καλά! Πολλά καλά!

3. Παιδκιά αναλωνούμαστε στα περσινά ξινά σταφύλια! Άτε μάνα μου τέλος! Δεν έπρεπε να πω ότι είπα στο προηγούμενο ποστ το ξέρω γιατί δημιούργησα ερωτήματα αλλά εξήγησα γιατί μου έφκηκε έτσι! Επειδή απλά ήταν τελικά άδικο για τούντην μαλακία να σβηστούν ούλλα τόσο άτσαλα! Έπρεπε να το χειριστώ καλύττερα άρα εγώ φταίω! Τέλος τζιαι με τούτο!

4. ΕΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Εννά δω το μωρό μου το πανέμορφο! Εννά πάω στα βουνά της Ελλάδας να περιχαρίσω μέστα τζάκια! Εννά δω φίλους τζιαι θα κάμω τρελλο shopping! Το μπος αποφάσισε τελικά να μας δώκει τζιαι δέκατον τρίτον! Πανηγυρίζω λαλώ σας! ΄Επιασα ήδη εκατόν δώρα τζιαι θα πιάσω άλλα τόσα!

5. Ξεκατίνιασμα τέλος! Lets all get a life!!!! Τζιαι για να μεν υπάρξει παρεξήγηση! Δεν θα δημοσιεύσω σχόλια! Ο σκοπός ήταν απλά για να απαντήσω όχι για να συζητήσω κάτι που δεν με αφορά πλέον! Λαβ γιου ωλλ!! Καλές γιορτές αγάπες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου