Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Όμορφοι και νέοι για πάντα!




Ήθελα απλά να σας ευχηθώ χρόνια πολλά...Σήμερα φεύγω για τα κάκκαφα της Ελλάδας τζιαι για πρώτη φορά μετά που τζιαιρόν εν θα τα περάσω μαζί σας. Νομίζω τελικά εννά σας πεθυμήσω παλιογαούρκα! Ξεχωριστά λοιπόν:
Κιλλ μου πρώτος και καλύτερος: Θέλω να περάσεις σούπερ έστω τζιαι χωρίς εμένα (πράμα εξαιρετικά δύσκολο χαχα) τζιαι να μεν φάεις πολύ αρνί γιατί σαν να τζιαι βάλαμε λλία κιλούθκια! Σε ευχαριστώ για όσα έκαμες τούντον χρόνο. Είσαι ο πολύτιμος μου τελικά!
Κολλητή από Λεμεσό: Για πρώτη φορά εν θα είμαι τζιαμέ στα γενέθλια σου..Μελαγχολώ που το σκέφτουμαι αλλά ξέρεις πως σε λατρεύκω ρε..Ξέρω σε άλλωστε ούλλη μου την ζωή..που μου την έκαμες όμορφη σε πολλές φάσεις. 
Νουνούκι μου: Χρόνια σου πολλά τζιαι ας μεν σε βλέπω! Να χαίρεσαι τα θηρία σου, να μου χαμογελάς τζιαι τελικά ξέρεις α! Ούλλα τα άλλα εν πελλάρες! 
Μαριάννα: Απλά αγαπώ σε! πολλά...πολλά! Τζιαι εν το περίμενα να σε αγαπήσω τόσο! Να περάσεις καλά αγάπη μου στις Αγγλετέρες! 
Γκανγκ μου: Ούφφου ρε κοπέλια! Εν δύσκολο να μεν τα περάσω μαζί σας τα Χριστούγεννα! Εσυνήθισα τις πελλάρες σας! Ξέρω πως θα μαζευτείτε τζιαι εγώ θα λείπω! Ούφφου! 

Λοιπόν πρέπει να κάτσω πάστην βαλίτσα πέρκι κλείσει! Τζιαι μετά να σάσω το μαλλί (έθελα να το μακρύνω α! Έτα ούλλα τζιαμέ!!!) τζιαι να αποχαιρετήσω την Λίντα μου! 
Το τραγούδι εν για σας! Έννε χριστουγεννιάτικο αλλά λαλεί ούλλα όσα έθελα να σας πω τούντες μέρες! Ότι ακόμα τζιαι να γίνετε 100 χρονών εγώ εννά σας αγαπώ με πιό μεγάλες ταχύτητες! Χρόνια σας πολλά, να μου είστε πάντα καλά! 
Καλές γιορτές τζιαι σε σας μπλόγκερς! Φιλιά πολλά! 







12 σχόλια:

  1. eee re gmt....ferte mou ta kleenex!!!!!!!!!!!! en exw na pw kati...xronia sou polla jai na peraseis omorfa re dagger! emeis dame tha maste na se perimenoume :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I will still love you when you are no longer young and beautiful! Merry Christmas moro mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xronia sou polla!!!! Misoumen se :)))))))
    Gang!

    ΑπάντησηΔιαγραφή