Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

requiem for a dream

Μπαίνω στον μπλόγκερ σπάνια τζιαι τούτο όι που επιλογή αλλά που έλλεψη χρόνου.
Το πρωί πάντα έχω διορθώσεις τζιαι ετοιμασία για το σχολείο...
Το απόγευμα δουλεύκω ως πολλά αργά πλέον τζιαι έρκουμαι σπίτι διαλυμένη. Μετά θα μιλήσω με Ντέμη τζιαι αν προλάβω με την κολλητή μιαν φάουσαν ώρες.
Τις τελευταίες μέρες μπήκα πάλε στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου τζιαι σε τούντην φάσην κατασκευάζουμε με την καθηγήτρια τέχνης έναν γάρον για ένα σκετσάκι! Ούλλα καλά αλλά ο νούρος εν στερεώνεται γμτ! Η μούρη του θυμίζει μου πιο πολλά πάπια αλλά τέσπα! Εν γάρος εν γάρος λαλούμεν!
Ετοιμαζούμαστε για την συνάντηση με γονείς τζιαι παράδωση βαθμών! Γράφω τζιαι σβήνω μέρα νύχτα! Δύσκολο να κρίνεις ένα μωρό ειδικά αν το συμπαθείς!
Επίσης προς το τέλος των μαθημάτων έχουμε το μεγάλο πάρτυ τζιαι μαχούμαστε να κλείσουμε αίθουσα που να συμφέρει, ντι τζέη που να ξέρει που μουσική τζιαι φυσικά φαγιά τζιαι στολισμούς!
Τζιαι συν όλων ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτυ σουυ τζιαι παίζει μια πιθανότητα να φύω για Αγγλίες για δουλειά αμέσως μετά! Νομίζω εννά μου γυρίσει!

Τις ελάχιστες λοιπόν φορές που εννά ξορτώσω να μπω στον μπλόγκερ αναθεματίζω την ώρα γιατί δκιο τρεις γνωστοί μου (πάλε μπλόγκερς) μουρμουρούν γιατί εν γράφω κανένα νέο! Μα τί νέο θέλετε ρε παιδί μου;
Τζιαι γιατί πρέπει να διώ λοαρκασμό δηλαδή...εν εκατάλαβα! Άλλωστε η ζωή μου έχει μάθει πως ότι αφήνεις σε αφήνει και αυτό. Που την στιγμή που εξαφανίστηκα έτσι έννε πολλά λογικό να μεν έχω τζιαι πολλές επαφές με τους παλιούς; Εχάρηκα φυσικά με το άσπρο που μου έγινε σιλουέττα, στενοχωρκούμαι με την σνόου που ψάχνει να έβρει τα πόδκια της, υποστηρίζω πρας που ακόμα μιά χρονιά μάσιεται με τον Σάντα τζιαι πανηγυρίζω με Μπι που ήβρεν τον Φιτζ τζιαι έπνασε που καβαλιέρους αλλά συχνά πυκνά πιάνω τον εαυτό μου να μεν συμμετέχει σε τούτα ούλλα όπως παλιά.. άφηκα το...τζιαι άφηκε με...έχουμε μιαν κατανόηση!

Όταν έκλεισα το ιστολόγιο για πρώτη φορά ένιωσα την ανάγκη να απολογηθώ στους πανταχού φίλους μου γι αυτό τζιαι επανήλθα. Τωρά που το καλοσκέφτουμαι όμως νομίζω η νεκατωσιά της όμορφης τζιαι το ψέμα που μου επούλησε ότι τάχα εν η πρώην που έγραψε ότι έγραψε (μιτσιά η Κύπρος όμορφη) έκαμεν μου καλό. Πολλά καλό. Έμεινα μακριά...ηρέμησα...έφκαλα την όμορφη εντελως που την ζωή μου με προσπάθεια...αφοσιώθηκα στην Ντέμη μου...στους φίλους μου...στην ζωή μου...
Εσταμάτησα να κάθουμαι μπροστά που έναν υπολογιστή τζιαι να μετρώ κόμμεντς τζιαι ποιός ή τί έγραψε τζιαι γιατί το έγραψε τζιαι πως..εκατάλαβα πως έχασα το μέτρο!

Ώσπου εταρακουνήθηκα με τον απρόσμενο θάνατο του Παύλου μου...ξαφνικά όπως ο Μάκης. Αρρώστησε τζιαι λόγω του βεβαρημένου ιατρικού του εν τα κατάφερε. Τζιαμέ εξύπνησα...
Που τα καλά όμως..

Αγαπημένοι λοιπόν μπλόγκερς που μου γράφετε ότι εχάθηκα...Είμαι καλά μεν ανησυχείτε! Σας άφησα στο μέιλ το τελ μου άρα αν θέλετε να μαθαίνετε νέα ιδού η Ρόδος ιδού τζιαι το αππήδημα!
Ναι (αφού ρωτάτε) είμαι μαζί με Ντέμη ακόμα τζιαι εν έχω σκοπό να χωρίσω! Έχουμε τα δικά μας αλλά ποιός εν τα έσιει; Σημασία έσιει τελικά ότι με αγαπά τζιαι εν τζιαμέ τζιαι όσα τζιαι αν μας παρουσιαστούν εν την κόφτει! Εν απλά τζιαμέ!

Να περνάτε καλά μπλόγκερς!
Εν έχω ιδέα αν θα ξαναγράψω.
Αν το κάμω θα πει πως έχω σοβαρό λόγο!
Τωρά εν έχω!
Καλά Χριστούγεννα τζιαι καλή χρονιά παίδες

28 σχόλια:

  1. eparaksaneutika poy egrapses kati gia tin omorfi. poia en touti pale; kata ta alla cool baby cool !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pale kala pou akoma mia fora eixa dikaio! Ksereis esi! Aggliaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το λυπηρό είναι το εξής: πως κάποιοι δεν έχουν ούτε τσίπα ούτε δέρμα πάνω τους..και όταν φτάνεις σε αυτή την αλήθεια θες καιρό να το καταλάβεις και να το απορροφήσεις στην ολότητα του. Έχω ζήσει αυτά που λες επειδή πια είμαστε φίλες και σε πιάνω απόλυτα.
    Το ευχάριστο όμως είναι: Πως όταν περάσει το αρχικό σοκ μπορείς πιό εύκολα να προχωρήσεις και παρακάτω. Πιο δυνατή..πιό συνειδητοποιημένη. Χαίρομαι που είσαι καλά νταγκερούλι μου! Θα σε δω και από κοντά! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά μας Χριστούγεννα και καλή μας χρονιά Ντάγκερ μου! Εγώ μόνο αυτό θέλω να κρατήσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) μεγάλο χαμόγελο για τα Χριστούγεννα που έρχονται! Άντε άντε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demiiiiiiiiii aresen mou polla to new look!!!!!!!!!!! jai gamw to malli re!

      Διαγραφή
    2. Κιλλάκο μου σοβαρά;;;;; Δεν μπορείς να φανταστείς το άγχος!!!! Κάτσε να με δει από κοντά γιατί από φώτος και βλακείες δεν έχω εμπιστοσύνη :)

      Διαγραφή
    3. ouuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! nai eimai o Lakis Gavalas!

      Διαγραφή
  6. Daggerouli mou xronia polla kai kala na peraseis! polla polla filia
    Kirki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεθυμώ τον τρόπο που έγραφες, σημασία όμως έχει που είσαι καλά.
    Συμφωνώ απολύτως στο κομμάτι με την οθόνη του υπολογιστή και τα σχόλια. Στο κάτω-κάτω το μπλογκ είναι ποσκόλιο και όχι δουλειά που επιβάλλεται να παρευρίσκεσαι έστω και σωματικά.

    Θα ήταν καλά αν θέλεις να μας ενημερώσεις όταν θα εκδοθεί το βιβλίο.

    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. the book will be published only in the UK for the time being!! (logia tou ekdoti)! paleuw me to telos akoma. den kserw pws na teliwsw kati pou me afora toso amesa! se euxaristw gia tis euxes! thelw kai esi na eisai kala! egw en se pethimw! exw se sta favs mazi me treis allous jai den xanw post :) kali sou xronia me ygeia panw apo ola
      xxx

      Διαγραφή
  8. ksereis...kapoia pramata stin teliki otan afanizontai den einai ksorkismos..alla lytrwsi. se kserw xronia jai persi etsi jairon en isoun i dagger pou eksera jai agapousa. Instead asxolisoun me ta pitoura ( jai me ton teleutaion malaka tis gis pou elpizw telika na eluse ta psixologika tou jai na men epivarinei ton kosmo etsi) jai genika isoun enan prama agnoristo jai far away from life. kapou exases ton eauto sou re dagger. nai i demi en makria. pros to paron gia shilious deka logous (pou stekoun) en mporei na ertei. omos ksereis...en opos to eipes! jai epitelous ekatalaves to. en jame! en panta jame! jai i apostasi dialuetai etsi apla. enw kapoioi alloi en toso konta alla valloun thalasses anamesa tous. epeidi apla en adeioi...ofkeroi...aneu simasias yparkseis.
    epeidi sas ezisa me demi pou konta sheroumai..jai oi mono epeidi pleon eisai kala jai xamogelas mou jai peirazeis me opos palia pou eimastan uni. epeidi pleon eksanairtes pisw.
    en egrapsa potte sto blog sou an jai eparakolouthisa ta panta apo tin arxi giati apla opos sou eipa en se anagnoriza. jai touti i sxesi pou toso polla se talaipwrise jai edielisen se apla eperimena na paei sta anathema! (sorry alla en tha pw kati nice potte gia tounton anthrwpo).
    jai etsi gia na kseroun oi pantes eidika i omorfi...to na xwnoumaste pisw pou to daktilo mas jai na grafoume posts na ksitimazoume jai na to paizoume dithen en to pio eukolo! distixws to theatro pou paizei gia poskolion telika eginen jai olokliri i zwh tis.
    Jai kapou se jeinto to post erwtises pou en twra oi dithen filoi tis dagger;;;swsta;;;trwei se nomizw! eimaste dame ! jai eimaste yparktoi Oxi anyparktoi opos oi dikoi sou! jai an theleis na mas meet face to face you are very welcome! kanenas mas en to thelei! alla an prepei...
    jai opos esi evales taxa tin prwin sou sto proskinio na apantisei ta erwtimata sou etsi jai emeis apantoumen sou dame giati kali mou i dagger enne moni tis! en itan potte! meta pou jairo loipon oriste i apantisi sou!
    tha tolmiseis arage na grapseis pale mesw xtapodiwn kai onomatismous opos 'sto diaolo;' aporw an tha exeis ta kotsia! an ta exeis i dagger pistepse me en tha eshei provlima na to dimosieusei! jai jame na anameneis tountin fora apantiseis! oi opos tin alli fora pou esiwpisamen giati mas to zitise i fili mas!

    en katakleidi!
    sto diaolo esi omorfi! gia osa eipes ekanes jai eprospathises na kameis! se xairetoume jai sou kounoume pleon to mantili! jai touto (gia na men katigorithoume oti ksekokkalizoume tin ornitha) en i apantisi pou eprepe na pareis tote).
    Dagger mou filia polla..
    Nomizw ksereis poia eimai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ksereis pws en symfwnw gia to xroniko plaisio tis apantisis alla nomizw en mporw na sterisw se kapion to dikaiwma tis ekfrasis..eidika se sena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dude. Sheroumai pou eisai kala.
    ethymw se, j as exathika j egw.
    Filia pou tin polh sou x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dude pethimw se parapanw! pale kala pou exw to face jai thwrw ta xalia sou! dwke filia stin poli mou :)

      Διαγραφή
  11. op! ma ego en ta ida touta!
    itan ena gadaros me megala aftia?
    kala na pernas kai kala xristougenna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. pou na ta deis! efan se ta fitzi islands :) sheroumai eipa sou to;;; kala xristougenna Bea mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή