Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Τα μαυρογέρημα

Ελαλούσαν το ούλλοι!!!
- Μην διανοηθείς να δεις το Hachiko!!!! Κόρη μου χάνεις;;;; Έτσι φτανόκαρτη που είσαι εν θα συνέλθεις ποττέ!!!
Οκ λαλώ εν θα το δω!!!

Εσύ το λαλείς;;;;;Έτα ούλλα τζιαμέ δκιάολε δκιάολε!!!!

Ήταν μια Τετάρτη σαν ούλλες τις άλλες!!! Εσκόλασα, ήρτα έσσω, αγνόησα όπως πάντα την τηλεόραση τζιαι άψα τα κομπιούτερ να δω το Breaking Bad μου!Είμαι στο season 2, εν η πιό ταραμένη σειρά έβερ τζιαι είμαι χάππι!!!! Η ώρα είναι 9 τζιαι εγώ είμαι τέλια απορροφημένη! Εν φακκώ πέννα! Εμίλησα τζιαι με Ντέμη, έπεισα την να φκει έξω να πνάσει η κκελέ μου (αγάπη πλάκα κάνω) τζιαι έτρωα αν θυμούμαι καλά την γκάλαξι μου με μανία! Ώσπου εχτύπησε το αναθεματισμένο το σταθερό!
Μπίλ: Κόρη έρκουμαι να δούμε ταινία!
Εγώ: Να πάεις πίσω! Θωρώ τον Μπαντ μου τωρά!
Μπιλ: Σκάσε τζιαι ίσιωνε! Έρκουμαι! Φέρνω τζιαι μια ταινία λουκκούμι!
Εγώ: Ποιάν πάλε;;;
Μπιλ: Το Χάτσιηκο!!! Θεικό άκουσα!
Εγώ: Ρεεεεεεεε είπαν μου να μεν το δω! Εν πολλά κλαμούρικο!!
Μπιλ: Εν πειράζει φέρνω τζιαι κλίνεξ! Σκάσε τωρά τζιαι κάμε μου τσιάιν! Φέρνω τζιαι πισκόττα!
Εγώ: Ουυυυυυυυ
Μπιλ: Φέρνω τζιαι γκάλαξι!
Εγώ: ΑΑΑΑ έλα!!!!

Σκατά!! Σκατά!!! Είδα το....νομίζω έκλαια που την μέση της ταινίας ως το τέλος με λυγμούς! Επρηστήκαν τα μάθκια μου! Επόνησα το στήθος μου! Άφηκα την γκάλαξι μισοτέλιωτη! Εγκρεμίστηκε ο κόσμος! Έθελα να πάω στην Λίντα να την αγκαλιάσω να μου περάσει! Αλλά η ώρα 12 που έπιασα την μάμα να πάω έφαα ξητημασιά!
- Την έννοια σου έσιει το μωρό! Τζοιμάται! Να το αφήκεις ήσυχο!
Εγίνηκα ένα με τα πατώματα!Έδερα τον Μπιλ! Εξανάδερα τον! Θέλω τζιαι τωρά να τον δέρω!

Έβαλα όβερ ντόουζ του Μπαντ πέρκι μου περάσει! Τίποτε!
Εκλάφτηκα στους μαθητές μου τζιαι επεριπέζαν με!
Εκλάφτηκα στον παπά, στην μάμα, στην Ντέμη, στην ιδιότροπη, στην κολλητή! Καμιά κατανόηση!
Μιλώ με την Λίντα!
- Λίντα τζιαι εσύ εννά ρκεσαι αν πάθω τίποτε να με καρτεράς δέκα χρόνια;;; Αγάπη μου;;;
Η Λίντα θωρεί με καλά καλά! Σούζει τον νούρον της! Παίρνω θάρρος ότι επιτέλους ήβρα λύση στο πρόβλημα μου! Συνεχίζω ακάθεκτη!
- Λίντα τζιαι εσύ μ αγαπάς έτσι;; Ξέρεις τί έκαμε ο Χάτσιηκο;;;; Να σου πω! Που λαλείς ο Χατς ήταν ένα Ακίτα τζιαι πολλά όμορφο όπως εσένα καλή ώρα! Τζιαι μιαν καλή ημέραν...
Η Λίντα βαρκέται...θωρεί την μάμα με την σούβλα τζιαι πάει ποτζεί!

Δκιάολε!!! Γιατί να μεν ακούω;;; Είπαν μου να μεν το δω!!! Εψές εθώρουν εφιάλτη!! Πάλε με τον Χάτσιηκο!!!
Κιλλ...εννά συνέλθω κάποτε;;;;;

20 σχόλια:

  1. Prepei na doume breaking bad savvato pou to prwi ws tin nyxta! na kalypsoume kamia dolofonia perki isiosoumen! kserw egw ftew!!!! kserw kserw!!!! anathema ta!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oi prepei na erteis na se derw pale!!!!! vlaka ilithie!!! lathos tis fysis!!!!!!!! ouffou fermou galaxy extra large jai tha mpikw breaking bad pasto tv perki ferw ta milia mou! eimaste se krisimo simeiooooooooooo

      Διαγραφή
  2. Αχ τι πάθαμε....Μα σου είπα να μην το δεις!!! Ποτέ δεν ακούς!!!! Ευτυχώς τώρα που θα ρθω θα σου κόψω το ίντερνετ και τα συναφή γιατί έχεις κουρκουτιάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. koita...kopse mou to tv! kopse mou to gala! kopse mou to ciff!!! kopse mou tin xlwrini! alla an mou kopseis tin galaxy jai to breaking bad en kserw jai egw ti tha ginei damesa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (love uuuuuuuuuuu )

      Διαγραφή
  3. Kori;;; efa sou ta aftia sou na men dianoitheis na to deis!!! eleos eleos eleos!!!! Ti ekatalaves twra;;;; btw efirtika me to post! sorryyyyyyyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. koita na deis UFO case mou! egw evala to post gia warning! skeftomai ton ypoloipo amaxo plithismo pou prepei na men patisei pote to play eis tin en logw tainia!!!! kamnw psixiko! en eimai polla kali;;;;kserw kserw pothaumazeis me twra!

      Διαγραφή
  4. Εγώ όταν το είδα εδιαπίστωσα κάτι! Ότι εν είχα αρκετά χαρτομάντηλα σπίτι τελικά! Την επόμενη μέρα επρομηθεύτηκα με φορτωτική που το Καρφουρ! Όπως την διαφήμηση των τσιπς! ένα δεν είναι ποτέ αρκετό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α και δεν πρόκειται να ξαναβγώ! Όλο μαλακίες κάνεις άμα δεν σε πρήζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται δεν πρόκειται να το δω ποτέ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Inta chance na to dw!!!!!!!! No way re filenada!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έθελα να πάω στην Λίντα να την αγκαλιάσω να μου περάσει! Αλλά η ώρα 12 που έπιασα την μάμα να πάω έφαα ξητημασιά!
    - Την έννοια σου έσιει το μωρό! Τζοιμάται! Να το αφήκεις ήσυχο!

    xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa!!!!!!!!!!!!!!!!! ekama eikona lalw sou!!!!!!!!
    Kirki!!!!! xa xa xa xa xa xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. palio mappa!!!!!!! gelas! siopa jai pianw se tel na kamoume analisi tou xtesinou thematos! dwsmou pente (sta moutra sou)

      Διαγραφή
  9. Να δεις το RED, να μην το δεις? Μάλλον όχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω ειδα την μες στο κρεβατι μου μονος μου. Επιαναν με λυγμοι τζιε τα δακρυα αφαντα! περιεργο πραμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή