Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπημένη φώτο

Γενικά εν μου αρέσκει να φωτογραφίζουμαι! Φακκά μου επειδή εν έχω φωτογένεια τα γέρημα! Άρα εν έχω τζιαι πολλές φωτογραφίες να μου αρέσκουν! Πάντα εζήλευκα την ιδιότροπη που ακόμα τζιαι μόλις ξυπνήσει να φκάλει φώτο εννά φκει κούκλα γαμώτο! Ή τον Κιλλ τον αχώνευτο που μιαν φορά ήταν τέλια γέρημος τζιαι έφκαλα τον για να γελάσω...τελικά εν τζιείνος που εγέλασε γιατί ήταν κούκλος πάλε! Σκατά!

Η πιό αγαπημένη μου φώτο μέχρι πρόσφατα εν μια που έφκαλα Αγία Νάπα με τον γιο της κολλητής (τον μεγάλο μου έρωτα). Έχω την πάντα φέις τζιαι καμαρώνω την γιατί είμαι τουλάχιστον υποφερτή! Άλλωστε εν μια φώτο που με αγκαλιάζει τζιαι εν φυρμένος τζιαι θυμίζει μου τόσα πολλά!

Πριν κάτι Κυριακές επήαμεν με τιν ιδιότροπη τζιαι τον Κιλλ βόλτα τα μωρά μας στο Κάβο Γκρέκο! Ο Κιλλ έσιει 5, εγώ την Λίντα φυσικά τζιαι η ιδιότροπη τον Ρομέο! Ήταν τόσο όμορφα! Ο Κιλλ εβούραν όπως τον πελλόν τζιαι ετράβαν τους νούρους τους τζιαι τζιείνα επροσπαθούσαν να τον πιάσουν. Σε μια φάση εχτύπησε ο Μπάμπης (ένα λαμπραντόρ του Κιλλ) λλίο το πόδι του τζιαι επιάσαμεν τον αγκαλιά με τον Κιλλ να το δούμε. Εγονατίσαμε τζιαι εβάλαμεν του νερό. Πίσω μας ακριβώς ήταν η υπόλοιπη κλίκκα τζιαι στο φόντο έβλεπες το απέραντο γαλάζιο. Πιάνει λοιπόν η ιδιότροπη το κινητό της τζιαι όπως είμασταν κάτω φκάλλει μας στο ξαφνικό. Τζιαι ως εκ θαύματος έφκηκα καλή! Η φώτο αποθανάτισε μας με τον Κιλλ να γελούμε αγκαλιά με τον Μπάμπη αυθόρμητα τζιαι πίσω μας ακριβώς να είναι ούλλοι οι άλλοι τζιαι να κοιτάζουν την κάμερα. Τζιαι φυσικά η θάλασσα..ήρεμη..απέραντη..να μας αγκαλιάζει. Βασικά άρεσεν μου τούτο το άξιππα της φάσης. Το γέλιο του Κιλλ. Τζιαι την Λίντα να έσιει απλωμένο το πόδι της πάστο σιέρι μου τζιαι να κοιτάζει την κάμερα. Αν το σχεδιάζαμε εν θα έφκαινε καλύττερη.

Εσείς;;;

26 σχόλια:

  1. xm..evales mou dyskola re fili. exw polles. Alla an eprepe na dkialeksw nomizw tha itan i proti photo pou efkala me ton hubby tziai to mwro stin Agglia. Mprosta pou to spiti mas molis emetakomisame. Eimaste tziai oi treis kati faaaatses!!!!!!exw tin mesto bedroom giati areskei mou na einai to prwto prama pou vlepw otan ksipnw jai to teleutaio prin furtw pou tin kourasi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται έξερα ότι θα την ελάλες τζιείνη! χα χα χα! Όντως όμως εν πανέμορφη!!!

      Διαγραφή
  2. Σκιάθος πριν δύο καλοκαίρια! Με την παρέα! Έφκηκα χάλια αλλά εν μια φώτο που μου θυμίζει τις πιό όμορφες διακοπές της ζωής μου. Είμαστε ούλλοι μπροστά που το λιμάνι (μόλις εκατεβήκαμε που το πλοίο) τζιαι σηκώνουμε τα χέρια ψηλά με το σήμα της νίκης! Έχω την πάντα μέστο πορτοφόλι μου. Κινητά τζιαι πελλάρες! Είμαι κλασσικός τύπος είπαμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ennen i foto en o fwtografos laloumen!! exw mati u know! loipon filenada egw enna pw tin photo mas pou tin paralia me tin demi pou tin esieis jai face! pou kathoumaste paralia, me ta magia mas jai laloume pellares. jai opos ekathoumastan irten i demi pou panw mas jai agkaliazei mas jai tsouuuuuuu eton ton kill na fkallei fwtografies! en kserw re! opote tin thwrw furnoumai! en prama;;;;;jai ennoeitai efkika opos to montelo pale! aloimono se sena!! xa xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φκάλλεις σιήλιες φωτογραφίες την ημέρα τζιαι ίσια τζιείνην ήβρες;;; Που είμαι πάλε γέρημη τζιαι σκοτεινή;;;; Αμάν ρε!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν...νομίζω η αγαπημένη μου εν μια που είμαι μωρό με την μάμα. Είμαστε Λονδίνο διακοπές τζιαι εφκάλαμεν την μπροστά που το παλάτι. Η μάμα μου ήταν πάντα πολλά όμορφη αλλά τζιαμέ έδωκεν τα ρέστα της. Την φώτο έφκαλεν την μια θεία που πλέον εν υπάρχει. Αγάπουν την πολλά. Ίσως γι αυτό λατρεύκω την φώτο. Θυμίζει μου τις μέρες που ήταν ούλλα όμορφα. Τζιαι απλά..Ωραία ερώτηση πάντως Νταγκ. Μερικές φορές εν διούμε σημασία στα σημαντικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω η αγαπημένη μου είναι από Χαλκιδική πρώτο πόδι στην Καλλιθέα. Είμαι με την σχέση μου έξω στο πάρκινγκ και από πίσω είναι η θάλασσα. Είμαστε αγκαλιά και απόλυτα χαρούμενες! Μόλις βγήκαμε και οι δυο από δύσκολες σχέσεις, είμασταν επιτέλους μαζί και ήρεμες. Η φώτο αυτή απλά συμβολίζει την καινούργια αρχή μας. Και μετά από τόσο καιρό την έχουμε σαν την πολύ αγαπημένη μας. Και επειδή ξέρω πως η πρώην σχέση μου σε διαβάζει λυπάμαι πολύ που θα το δει. Αλλά είναι η αλήθεια. Περαστικά της!!!! (ναι Ι broke bad too darling)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλη;;; Πρώτο πόδι;;;;;;;;;;; Θέλεις να νευριάσω τωρά;;;; Δεύτερο και τα μυαλά στα κάγκελλα!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα! στο μεταξύ δεν μας ενημέρωσες εδώ και καιρό! Πού είσαι στο μπαντ;

      Διαγραφή
    3. season 5 episode 10! and the temperature is rising!!! ase fili oso proxwraw pros to telos toso pio polla porwnomai! esi;

      Διαγραφή
    4. Το τερματίσαμε σαββατοκύριακο! ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!! ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ! άντε λίγο έμεινε !!!!!!!

      Διαγραφή
    5. oh my God!!! u are fast!!! 7 episodes to go!!! to weekend exoume marathwnio me ton Kill! I cant wait!!

      Διαγραφή
  6. Γαιδούρι! Εγώ πουθενά ε;;; χα χα! Τεσπα σε συγχωρώ γιατί είμαι ανώτερη! Και η αγαπημένη μου φώτο είναι αυτή που έχω και φέις. Με την αδερφούλα! Δεν ξέρω γιατί αλλά όποτε την κοιτάω νιώθω τυχερή που την έχω στην ζωή μου. Ξέρω πως σε λίγο θα φύγει μακριά και θα μου λείπει αφάνταστα! Είναι το πιό γλυκό κομμάτι της ζωής μου (μαζί με σένα οκ)!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ανώτερη;;; Ούτε εσύ με έβαλες άρα σιωπή παρακαλώ! Πάντως συμφωνώ με την επιλογή σου! Πιό όμορφη φώτο δεν έβγαλες ακόμα! Το λατρεύω το μικρό! Και όπου και να πάει για καλό θα πάει! Άρα να μην στενοχωριέσαι :)

      Διαγραφή
  7. prin kati kalojairka pou eswnes akoma :) ekamamen agrotikon tourismon! remember? e jai efkales me mian photo me ton giokaro mprosta pou ton katarakti kalidoniwn! thats my fav! etsi giokaro ekama na men ton xoumisw;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. amfisvitisa egw ton giokaron;;;;;;;ton megalo mou erwta;;;;kyrie eleison diladi! ekatalava poian laleis! o giokaros opos panta panemorfos! esi ti sieresai en ekatalava akoma!

      Διαγραφή
    2. pou re; sto frydi;;;;;;;en idios o papas tou as poume! ate roufa jai jioila parajei!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή