Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Χρόνια μας πολλά αγάπη μου

Έφτασεν η ώρα λοιπόν!
Να μάθετε με πάσα λεπτομέρεια την γνωριμία μου με την Ντέμη.
Αφού επρήσετε τα αυτιά μου τζιαι εκάματε εκατόν εικασίες περί γεγονότων!
Ένεκα λοιπόν της επετείου μας αποφάσισα (τζιαι αφού πήρα την άδεια της άλλης πλευράς να σας εξιστορήσω το μέγα αυτό γεγονός)! Χαρήκατε α;;;
Από πού να ξεκινήσω τωρά...ΟΚ..που την αρκή νομίζω εν το πιό λογικό.

2008: Ήμουν Θεσσαλονίκη σχεδόν ένα χρόνο. Πλήρης, ευτυχισμένη...με φίλους, εξόδους, διακοπές. Η Ντέμη είχε μόλις μετακομίσει εκεί για τους ίδιους λόγους. Δουλειά και σχέση. Άκουσα για την κουβέντα επειδή η κοπέλα της ήταν που την παρέα αλλά εν έδωκα τζιαι πολλή σημασία. Μιαν νύχτα ήταν να πάμε σε ένα μαγαζί κάπου στην Παύλου Μελά. Εγώ εδούλευκα ως αργά γιατί είχαν εξετάσεις οι μαθητές μου τζιαι εκάμαμεν έξτρα άρα θα επήεννα μετά. Άλλωστε εδούλευκα πολλά κοντά. Κατά τις 11 αντάκωσα να πάω. Ήμουν πολλά κουρασμένη αλλά σόρρυ ρε φίλε Παρασκευή βράδυ ήταν να κάτσω έσσω;; Όι λαομόν! Έφτασα στο μαγαζί τζιαι είδα την παρέα στο βάθος. Έκαμα νόημα στην σχέση μου ότι έπρεπε να πάρω ένα τηλέφωνο στην Κύπρο την κολλητή τζιαι να με περιμένουν. Εστάθηκα λοιπόν έξω τζιαι εμίλουν. 
Τότε έιδα την Ντέμη πρώτη φορά. Αεράτη, με τζιείνο το υπέροχο μαλλί να ανεμίζει, να μιλά με μιαν φίλη της τζιαι να φύρνεται.
-          Γουάου...εσκέφτηκα..πόσο όμορφη είναι.
Είδεν με που την έχασκα τζιαι ντράπηκα. Γύρισα που την άλλη τζιαι συνέχισα να μιλώ. Η κολλητή εκατάλαβε ότι κάτι με τάραξε τζιαι ερώτησεν με.
-          Φίλη; Λαλώ της....μόλις είδα μια οπτασία.
-          Σύνελθε, λαλεί μου! Οπτασία εν η σχέση σου!
-          Ξέρω το! Απλά ΟΚ τούτη είσιεν κάτι. Εν μπορώ να σου το εξηγήσω.
Όταν έμπηκα μέσα είδα την οπτασία να μιλά με την σχέση μου.
-          Όου μάδερ φάκερ!! Εννά με καρφώσει!!!
Πλησιάζω με σιεσμένο ύφος τζιαι με το χαμόγελο του μαλάκα τζιαι η σχέση μου αρπάσσει με που το σιέρι χαρούμενη!
-          Από δω η Ντέμη!!! μου κάνει! Η σχέση της τάδε!
Ααααααααααα....ουυυυυυυυυυ...άνοιξε πέτραααααααααααααααααααα!!!!
-          Χάρηκα Ντέμη!
-          Κι εγώ, μου κάνει χαρούμενη. Η Κύπρια δεν έισαι;
-          Ναι ναι αυτή!
-          Έχω ακούσει!
-          Όλα είναι ψέματα!
-          Χα χα! Ε όχι και όλα! Ότι είσαι καλό παιδί είναι;
-          Κανένας δεν είναι τόσο καλός!
Δεν απάντησε. Απλά με κοίταξε. Φορούσε ένα μαύρο αμάνικο πουλόβερ τζιαι τζιην. Χαμογέλασε τζιαι έφυεν. Επήεν στην σχέση της. Ούλλη την νύχτα εν εξαναμιλήσαμε. Αλλά για ένα περίεργο λόγο συνέχεια εθώρουν να δω τί κάμνει. Αν χορεύκει, πώς χορεύκει, αν πίνει, τί πίνει...Σε κάτι μέρες την είχα ξεχάσει...έτσι απλά.
                                                    
2009, καλοτζιαίρι: Δεν την έβλεπα σχεδόν καθόλου. Άλλη περιοχή τζιείνη.. άλλη εγώ. Άλλες ζωές. Μόνο την σχέση της έβλεπα αραιά τζιαι πού επειδή έρκετουν σπίτι να μας δει. Η Ντέμη σπάνια. Τζιαι όποτε έρκετουν εγώ έλειπα σε δουλειά. Άκουα τα νέα της αλλά ως τζιαμέ. Κοντά στο σπίτι μας είσιεν ένα ταβερνάκι με το πιό ωραίο ψάρι της Θεσσαλονίκης. Μιαν νύχτα παραγγείλαμε τέικ αγουέι! Επήα εγώ να το πιάσω. Με το που έμπηκα μέσα είδα την. Ήταν μαζί με συναδέλφους. Τζιαι ακόμα πιό όμορφη από όσο εθυμούμουν. Αγκάλιασεν με τζιαι άρκεψε να με ρωτά τα νέα μου. Χάρηκα τόσο ξαφνικά που την έιδα...τζιαι ήμουν χαρούμενη για μέρες. Μάλιστα έστειλα της τζιαι μήνυμα να της πω πόσο χάρηκα που την είδα. Απάντησε αμέσως:
- Κι εγώ Κυπριωτάκι. Μην χαθούμε πάλι.
Κι όμως..χαθήκαμε.

Τον Μάιο του 2011 επέστρεφα στην Κύπρο οριστικά. Με την σχέση μου μείναμε φίλες. Ακόμα είμαστε..Χωρίσαμε από το 2010 αλλά μείναμε μαζί για οικονομικούς κυρίως λόγους. Άλλωστε θα έφευκα. Τελευταία εβδομάδα πριν φύω ήρτεν η Ντέμη να με αποχαιρετήσει. Ήταν στενοχωρημένη γιατί ήδη τα πρώτα σύννεφα με την σχέση της αρκέψαν να την καταπιέζουν. Πριν φύει έκαμε κάτι πολλά περίεργο. Αγκάλιασεν με σφιχτά τζιαι όταν είδε πως η πρώην σχέση μου εν κοίταζε εψιθύρισεν μου:
-          Μην φύγεις...
Για μέρες μετά εσκέφτουμουν αν είχα καταλάβει σωστά. Όταν πλέον είμασταν μαζί ερώτησα την τζιαι είπεν μου πως το είπε αλλά εν εκατάλαβε ποτέ γιατί. ¨Ηταν αυθόρμητο.

2012 καλοτζιαίρι: ¨Ημουν με την όμορφη διακοπές Θεσσαλονίκη. Μέναμε στο σπίτι της πρώην και νυν κολλητής. Η Ντέμη ήρτεν να μας δει με την σχέση της που πλέον ήταν στα χωρίσματα. Έκατσεν πολλά λλίον. Ένιωσα τόσο καλά που την είδα. Τζιαι αφού θα μετακόμιζε πίσω στην Αθήνα κατάλαβα πως πλέον εν θα την ξαναδώ. Το παράξενο ήταν πως με κοιτούσε περίεργα όσο ήταν τζιαμέ. Με μιαν μελαγχολία...Εν το καταλάβαινα τότε...Μετά που τζιαιρό πάλε ερώτησα την. Απάντησεν μου με ειλικρίνεια όπως κάμνει πάντα άλλωστε:
- Γιατί ήσουν με άλλην. Αμάν! Μια φορά να είσαι μόνη δεν γινότανε;

2013 Φεβρουάριος: Μιλώ με την Ντέμη που φέις συνέχεια τους τελευταίους δυο μήνες. Λέω της τα πάντα με την όμορφη. Λέει μου τα δικά της. Η ανάγκη μου να της μιλώ κάθε μέρα μεγάλωνε συνέχεια. Αρχές Φεβρουαρίου εν άντεξα άλλο. Μπήκα στο φέις αποφασισμένη. Με το που την βλέπω ονλάιν χτυπώ της. Θυμούμαι πως ούτε καν της είπα τα τυπικά! Απλα:
- Ξέρεις...σε σκέφτομαι συνέχεια. Και όχι φιλικά!
Τα δευτερόλεπτα που ακολούθησαν ήταν μια κόλαση. Εκοίταζα την οθόνη σαν σε όνειρο. Έκαμνα σενάρια για το τί θα μου πει..πώς να απολογηθώ για την πατάτα που επέταξα..πώς να προσποιηθώ ότι επερίπεζα την. Βλέπω την να γράφει...Κλείνω τα μάθκια μου τζιαι φοούμαι να τα ανοίξω. Σηκώνουμαι τζιαι περπατώ μέστο σπίτι νευρικά. Πάω στο πισί..κοιτάζω..γράφει:
-          Τελικά το είπες (χαμόγελο). Κι εγώ! Κι εγώ το ίδιο. Νομίζω πάντα σε σκεφτόμουνα. Απλά δεν ήξερα να το εξηγήσω. Θέλω να έρθω να σε δω..να τα πούμε από κοντά! 
....................................................................

-          ΚΙΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ΕΙΠΕΝ ΜΟΥ ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-          Ο Ανάν;;;; Εδέχτηκεν την λύση που του πρότεινες;;;;
-          Μα πόσο ηλίθιος!!!!!!!!!!!!!!
-          Χα χα χα!!! Κατάλαβα! Έρκουμαι να μου τα πεις που κοντά! Είμαι χαρούμενος μωρό μου!

Χρόνια μας πολλά!!!! Ένας δύσκολος χρόνος! Αλλά με απίστευτες στιγμές! Απίστευτη χαρά! Τζιαι ίσως τις πιό όμορφες μέρες της ζωής μου! Στο Ναύπλιο! Θυμάσαι;;;;
Επεθύμησα να περπατήσουμε πάλε κάτω που βροχή..τζιαι να μου λαλείς ότι πιό όμορφο καιρό δεν είδες ποτέ! 














48 σχόλια:

  1. kalimera sas!
    Vriskomai sto spiti tis akatanomastis jai karterw ton kafe mou! (KOKKALA EXEI O KAFES;;;;;;) se llio ksekinoume maeirkes gia to tsimpousi (xa xa) diaforwn! egw vasika enna kamw to ryzi! jai afou sas edwka to skiniko! XRONIA SAS POLLA AGAPES MOU MEGALES!!!! LATREIES MOU!!!! MORA MOU!!!!! Demi euxaristw sou! ekames tin na tragouda ws jai Paola! ti allo thelw diladi;;;;;KOPIASTE!!! GIORTAZOUME!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. perki loutheis ton kafe! JAI STAMATA NA PARENOXLEIS TON KOSMO! jai stamata na gurizeis mesto spiti me tin Linda jai na mou spazete ta neura! ekatharisa laloumen! mannomanne!

      Διαγραφή
  2. (παίρνω επίσημο ύφος)!!! Χρόνια σας πολλά! Αντέχετε τζιαι τούτο είναι μεγάλο στοίχημα που κερδίζετε τελικά! Σας καμαρώνω, σας χαίρομαι τζιαι αγαπώ σας πολλά τζιαι τους δκιο! Δεν θα ξεχάσω ποτέ άλλωστε πόσα έκαμες για μένα ρε Νταγκ μου! Να περάσετε όμορφα σήμερα! Έστω και από μακριά ξέρω πως θα είστε συνέχεια η μια κοντά στην άλλη! Να μας ζήσετε αγάπες μου! Χρόνια σας πολλά! Τζιαι του χρόνου να τα γιορτάσετε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτε απαντώ σου ελληνικώς! Ευχαριστούμε! Αν σε παρενοχλεί τζιαι σένα ο Κιλλ να μου το πεις τωρά που κρατώ το τιάνι! Επέλλανεν με πάλε σήμερα!

      Διαγραφή
  3. Τζείνη η ταβέρνα με το ψάριν, ποια εν που εν; :Ρ

    Να ζήσετε να βασανίζετε τον κόσμον. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν σου την είπα; Ο Ηλίας στην Ωραιοκάστρου δυτικά! Πρέπει να πάεις!!! Ευχαριστούμε ντάρλινγκ!

      Διαγραφή
  4. Αχ τί να πει κανείς τώρα! Σας έχω μέσα στην καρδιά μου ρε παιδιά! Είστε οι αδυναμίες μου οι μεγάλες! Ό,τι και να πω θα είναι λίγο! Να ζήσετε! Να είστε μαζί! Να μας δείχνετε καθημερινά ότι δεν θες πολλά για να είσαι ευτυχισμένος! Μόνο την αγάπη! Χρόνια σας πολλά! 'Σας χρωστάει η ζωή το εμείς και το μαζί΄'!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είπες τραγούδι της Καιτάρας αγαπώ σε παραπάνω τωρά! Σε ευχαριστούμε αδυναμία μου! Μιςς γιου λαλούμεν!

      Διαγραφή

  5. Καλησπέρα Ντάγκερ,
    Μιλάμε από μηνύματα αλλά πρώτη φορά σου γράφουμε. Ερώτηση:
    Καταλάβαμε πως το μπλογκ το έχεις αποκλειστικά για φίλους. Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Λευκωσιάτες σωστά;;; Για να καταλάβω γιατί εν διάφοροι που μου γράφουν!

      Διαγραφή
    2. Ναι ναι! Απλά ρωτούμε για να ξέρουμε. Επειδή δεν είμαστε φίλοι ή κάτι. Παρατηρούμε εδώ και καιρό που γράφεις πως δεν ασχολείσαι με μπλόγκερς και τα λοιπά. Και αυτοί που γράφουν είναι άτομα που σε γνωρίζουν.

      Διαγραφή
    3. Σωστό! Η αλήθεια είναι πως μετά το φιάσκο με την όμορφη και διάφορα άλλα γεγονότα που δεν είναι για εδώ αποφάσισα να πάω αντίθετα με τα υπόλοιπα και να γράφω μόνο για φίλους. Για τον πασιαμά μας, για την πλάκα μας, για να έχουμε έναν ιστότοπο εκτός φέις να λέμε ότι γουστάρουμε. Η παλιά Ντάγκερ που ασχολήτουν με το πόσα σχόλια έπιασε τζιαι σχολίαζε κατεβατόν για να είναι δημοφιλής πλέον δεν υπάρχει. Ξέρω φυσικά (γιατί βλέπω τα στατιστικά) πως το μπλογκ διαβάζεται από πολλούς αλλά από την στιγμή που δεν ασχολούνται να μου γράψουν τζιαι να με φέρουν σε δύσκολη θέση όπως παλιά δεν με απασχολεί. Το έχω άλλωστε πει και σε παλαιότερο ποστ. Γράφω για φίλους. Για τζιείντα 20 άτομα που τους ενδιαφέρει να με διαβάζουν επειδή ξέρουν με τζιαι αγαπούν με. Ξέρετε...το παίζουμε και καλά ευρωπαίοι αλλά δεν μπορείτε να φανταστείτε την σαπίλα που αντιμετώπισα επειδή απλά είχα τα κότσια να γράψω εξαρχής πως είμαι γκέι και να μιλήσω για τις σχέσεις μου. Παρατήρησα με λύπη μου πόσο χαλάει διάφορους αυτό και πραγματικά δεν θέλω άλλα παρατράγουδα! Και το αστείο είναι πως δεν ενόχλησε τόσο τους στρέιτ! Αυτοί ήταν απλά μια μειονότητα. Ενόχλησε πιό πολύ τους γκέι! Αυτούς που κρατάνε ένα δάκτυλο μπροστά στην μούρη τους και προσπαθούν να κρύψουν τα θέλω τους για να ενταχθούν σε ένα κοινωνικό σύνολο που απλά δεν τους εκφράζει. Λυπηρό και άρρωστο! Και μακριά από εμένα πια! Δεν κάνουμε κάτι κακό! Έλεος πια! Κάποιος μπλόγκερ κάποτε μου έγραψε ότι γράφω πολύ προσωπικά! Εμμμ του απάντησα! Γράφω έτσι γιατί αυτό με ενδιαφέρει να ζω! Αυτό με ενδιαφέρει να αναλύω! Γιατί μέσα από αυτό γίνομαι καλύτερη ή χειρότερη! Να γράψω γενικούρες για την ομοφυλοφιλία δεν με παίρνει! Γιατί εγώ δεν την ζω από απόσταση! Εγώ την ζω μέσα από την ζωή μου! Και αν θέλω να το παίξω φιλόσοφος το κάνω σε άλλες φάσεις! Σόρρυ λοιπόν!
      Είμαι φανατική των μπλογκς του εξωτερικού! Συγκεκριμένα διαβάζω καμιά δεκαριά όταν έχω χρόνο και θαυμάζω όχι μόνο πόσο απλοποιημένα είναι όλα εκεί αλλά και πόσο νορμάλ μας αντιμετωπίζουν όλες οι κατηγορίες! Για να καταλάβεις αυτή την στιγμή διαβάζω την διαδικασία βάφτισης από έναν τύπο για το παιδί ενός γκέι ζευγαριού! Η ευτυχία του προκάλεσε 234 σχόλια σε μία μέρα! Η λεπτομερής του περιγραφή της γέννας και της αγάπης με συγκίνησε τόσο όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε. Και ο τύπος είναι παντρεμένος με μια κοπέλα και απίστευτα male stereotype!!
      Άρα ναι κατάλαβες σωστά! Γράφω για φίλους! Έχω ακόμα ένα μπλογκ που το γράφω αλλά αποκλειστικά για Αγγλία! Δεν θα πω ποτέ ποιό είναι! Εκεί τα δέχομαι όλα! Και το μπλογκ απαριθμεί ήδη 120 μέλη! Προχτές είχα μια καινούργια προσθήκη από μια γιαγιά στην Αμέρικα! Η εγγονή της είναι γκέι και αυτά που γράφω την βοηθάνε να καταλάβει τον κόσμο μας καλύτερα λέει!
      Ακόμα και η Ντέμη αν και γνωρίζει την ύπαρξη του δεν γνωρίζει ποιό είναι! Γιατί ξέρει και τους λόγους που το δημιούργησα και σέβεται την απόφαση μου να το κρατήσω μακριά. Τώρα για αυτό που με ρωτάς! Ναι εδώ είναι Κύπρος και το έχω κλειστό κάπως. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα δημοσιεύσω το κάθε τι που μου έρχεται στα σχόλια. Απλά είμαι πλέον εκτός. Η ζωή δεν είναι εδώ μέσα! Αλλά έξω!
      Σόρρυ για το μεγάλο της απάντησης! Απλά επειδή βρήκα την ευκαιρία είπα να εξηγήσω και το σκεπτικό του εν λόγω μπλογκ!

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια είναι πως περιμέναμε αυτή την απάντηση Ντάγκερ μου αλλά σε ευχαριστούμε που έκανες τον κόπο. Και νομίζω πως κάνεις και το καλύτερο..πραγματικά. Απλά ελπίζουμε να μην σου το χαλάμε αν κάποτε σχολιάζουμε  Άλλωστε ο γκέι κόσμος αυτό δεν θέλει; Μια καταγραφή της ζωής μας με τον πιό απλό τρόπο; Χωρίς επιστημονικές αναλύσεις και κουραφέξαλα! Ναι είμαστε γκέι! Και ερωτευόμαστε! Πονάμε! Και υπάρχουμε!

      Διαγραφή
    5. Όχι φυσικά! Είστε ευπρόσδεκτες να πείτε ότι θέλετε! Καλωσορίσατε στην παρέα και χαίρομαι που είστε καλά! Τώρα για το τί θέλει ο γκέι κόσμος και τί όχι έμαθα πως δεν υπάρχει λόγος να το ψάξω και ιδιαίτερα! Ο κόσμος μου..είναι αυτός! Και αφού αυτοί με αποδέχονται είμαι και εγώ καλά με αυτό που είμαι και γράφω!

      Διαγραφή
    6. Αδικαιολόγητες!!! Πιάσαμε τιν φιλολογία και αφήσαμε τα σημαντικά! Τώρα το σκεφτήκαμε! Χρόνια σας πολλά!!!!! Κάθε τι καλό και όμορφο! Πώς πάει το πάρτυ;;;; :)

      Διαγραφή
    7. Θα αφήσω τον Κιλλ να απαντήσει γιατί τρώει τον ο κώλος του!!!

      Διαγραφή
    8. xa xa xa xa! men tin akoueis! perna teleia mazi mou! eimai apaixtos!

      Διαγραφή
    9. nai re en paizesai ontos! oute me iremistika oute me ttoppouzin!

      Διαγραφή
    10. χα χα χα χα χα !!!!! περαστικά καημένη Νταγκ! χα χα χα

      Διαγραφή
    11. Στέλνω σας τον αν θέλετε! Πραγματικά εν υπάρχει θέμα! Νομίζω το Ακις δουλεύκει σήμερα ως τες 6

      Διαγραφή
    12. Χα χα χα χα χα χα χα χα!!!! Αναμένουμε!!!!

      Διαγραφή
  6. Mwra mou xronia sas polla!!! kathe ti kalo kai omorfo stin zwh sas! Ti omorfi istoria! Itan grafto telika...tin diavasa idi 2 fores kai o husband einai stin triti :) sou stelnei polla filia kai tou leipeis polu leei! sou grafoume mazi! apla gia na sou poume pws sou aksizoun ta kalutera! ta pio apisteuta! oi pio gemates vroxes kai liakades! Sas agapame zavo mou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mwra mou eseis! latreies mou! agapes mou megales! akatanikites! pethumw sas toso polla pou ta logia en llia na to ekfrasoun! laleis na metakomisw aggleteres gia na mou perasei;;;;;;; (pe tou hubby simera pou tha milisoume exw na tou pw sygklonistika nea gia tin kouventa pou eixame xtes:)

      Διαγραφή
  7. Ouffou esygkinithika!!! eksera tin istoria alla me tosi leptomereia oi. en kserw ti na pw. enna sou ta pw pou konta se llio mallon. i en tha sou ta pw jai apla enna s agkaliasw etsi sfixta jai na xoropidisoume pastin kkelen tou Kill! anipomonw gia tis apokries, tin lemeso mas, ta armata mas jai tis pellares pou tha kamoume! anipomonw na metakomisei i Demi dakatw gia na sas exw synexeia konta mou! jai ksereis dagger! esheis enan tropo na me kameis na niwthw safe! fantazoumai jai tin demi to idio! ara en amfivalw oti tha anteksete! filakia jai ksekinw se pente :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά θυμάμαι!!!! Δεν πρόκειται να ξεχάσω τίποτα που αφορά εμάς!
    Χρόνια μας πολλά! Μου λείπεις!!!! Τα υπόλοιπα στο τελ ! Να πεις στον Κιλλ να σταματήσει να με παρενοχλεί! Χα χα χα ! Θα του φέρω το σίδερο στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρα κατάλαβες πόσο υποφέρω! Πάλε στέλνει σου σεξουαλικά μηνύματα α;;; χα χα χα

      Διαγραφή
  9. Xronia polla! se llio ksekinoume oikogeneiakws gia to party!!!! ate re ti omorfi istoria! diladi ok! ti na poume jai emeis pou gnoristikame otan tis esionosa to poto! xa xa xa! big drama i am telling u! see u in a while baby! jai pe tou Kill na kanonisei kalitera to apopsino! ti en toutes oi pellares pou thelei na kamoume pale;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ta ystera tou kosmou! ma ti sou eipe oti ekanonise;;;;emena eipe mou normal pramata! xmmmm ok ela na ton valoume pou katw na ton xappakwsoume perki ferei ta milia tou

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  10. σιερουμε. πολλα! πολλα πολλα πολλα!
    φιλουθκια μπολικα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. gia enan periergo logo en efkaine to sxolio sou na to dw :) euxaristw snow mou! na sai kala jai polla filouthkia jai se sena!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. xa xa xa! areskei mou pou me apeileis jiolas! na men pw ti jai ppesoun ta korakia panw sou!

      Διαγραφή
    2. Na peis sto laxano (Kill) oti me kourase para polla!!!! en eshei spiti toutos o anthrwpos;;;;;

      Διαγραφή
    3. en mezonetta pou eshei alla en tha paei simera giati enna paei katharistria xa xa xa!!! aisme re filenada empleksa!!! en oullo dame jai salavata!

      Διαγραφή
    4. Pale kala na laleis pou ksekina i douleia tou se ena mina jai tha pnasoume omadikws !!!!perki lysei!

      Διαγραφή
    5. xa xa xa xa xa!!!!! pale kala lalw sou!!!! na parw jai tin Linda spiti tis mamas giati epellanen me!

      Διαγραφή
    6. jeinto blog to aggliko style pantws neuriazw pou en to kserw! ekama toso search re koumpare! pe mou!

      Διαγραφή
    7. Siga men to evreis! xa xa xa xa! 100 euro! an to evreis diw sou ta aurio!

      Διαγραφή
    8. enna kamw hacking to pc sou! easy stuff! katse na rtw

      Διαγραφή
    9. nomizw eksexases! exw dkio pcs! remember? jai siga men to evreis pasto allo!

      Διαγραφή
    10. u are no friend of mine!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Όμορφη ιστορία θα μπορούσε να ήταν παρμένη από βιβλίο, πάντα να είστε καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή